Tja.

Hej på er. Blir inte mkt bloggande för min del nu. Anledningen till detta är att jag redan spenderar typ all min vakna tid framför datorn med min tenta, och det jag gör är att skriva till förbannelse. Som ni förstår då är jag alltså inte särskilt sugen på att sitta ännu längre och sedan skriva ännu mer. Nu är det ju iofs precis det jag gör just nu, men blir inte så mkt av det. Imorgon vill jag bli klar med arbetet. Jag vet inte alls hur det ska gå med det men jag ska göra allt jag kan. Har en hel fråga kvar, saker att lägga till på två och sen allt rättande typ. En fråga tar mig hundra år att skriva. Alltså talar mycket emot att jag ska bli klar imorgon, men jag tänker ge det ett försök. Min deadline är lördag iallafall, det är en sak som är säker. Det ska inte lämnas in förän torsdag men jag jobbar ju för lite ledighet så att säga. Detta har nog aldrig hänt mig, jag är alltid ute i sista sekund. Jag är lite ovan att inte behöva stressa, därför tar allt givetvis lite längre tid än det kanske skulle behöva göra. Well well, ska skriva någon mening till på tentan sen stänger jag kontoret för idag, dags att lägga mitt trötta huvud på kudden och drömma lite fint. Ha det göttigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0