Torsdag

Tjena tjena. Jag kom tillbaka snabbare än väntat ;) Men nu är tentan klar så har ingen anledning att sitta vid datorn nå mkt mer (tror jag), så nu ska jag fanimig ta det lugnt med datorandet. Får iofs blogga om jag vill men jag ramlar in på så mkt bloggar så det är inte klokt och det låter löjligt men fan det känns som ett missbruk. Jag hatar ju att vara beroende av saker :P Måste fan leva mitt eget liv mer än jag läser om andras.

Och som ni kanske förstod så blev jag alltså inte klar med rättandet igår heller. Man kan undra vad det är för fel på lilla mig. Jag rättade en fråga sen stack jag och tränade. Tränade verkligen en jättekort stund, jag sprang bara lite på bandet och körde crosstrainer, men jag tillåter mig att ta det lugnt nu så att jag inte tröttnar direkt :) Jag var ändå rödare i ansiktet än alla på gymmet sammanlagt så man kan ju inte påstå att jag inte ansträngde mig den korta lilla stunden. Ska sticka iväg sen också och springa lite. Är skönt att veta att man rör på sig ofta, tycker det känns konstigt nu när jag inte gjort det. Ändå har jag inte tränat på flera år alls liksom. Men det är faktiskt sjukt stor skillnad på mitt liv nu och i gymnasiet, då rörde jag mig om dagarna ändå liksom, flängde fram och tillbaka. Nu rör jag mig liksom inte så mkt, det är ju bara plugg - sitta på en stol, chilla - sitta i soffan, åka till skolan- sitta på spårvagnen osv osv. Kanske ska promenera till skolan idag? Jaaaa det ska jag fan göra. Har ändå inte så mkt att bära på. Kan ta med mig träningskläder bara och sticka och träna direkt. YES. Känner mig peppad. Ska jag inte sola solarium och vara vit kan jag ju åtminstone få vara vältränad ;) Men ska jag gå måste jag alltså göra mig i ordning precis nu och gå om tio min, så ciao ciao!

Fortfarande inga hårsnoddar. Måste finnas en mening med att alla försvann, det var väl för att jag var trött på mitt konstant uppsatta hår hehe.


Kommentarer
Postat av: Linn

Grymt bra att komma igång med träningen! Man kan lätt ägna 1 timme om dagen åt träning. Vad gör man annars den timmen liksom..? Sitter still i soffan typ. Synd att jag inte bor i GBG för då hade vi kunnat bli röda tillsammans..

2011-03-25 @ 23:49:37
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0