Torsdag.

Tja. Sitter och käkar frukost (äggmacka och kaviarmacka, älskar det!!!), ska snart göra mig helt klar och sticka iväg. Börjar inte förän 13.30 idag men ska sätta mig och läsa lite med linn, måste få känna mig lite duktig. Imorgon börjar hemtentahelvetesdagarna, så idag kan jag ju få plugga utan press liksom ;) Halv två är det redovisning, vi ska redovisa ett studiebesök vi varit på. Jag ska säga typ 4 meningar så jag borde ju överleva.. På tisdag ska jag dessutom på ett jobbigt möte som kräver desto mer prestation så det är ju bra att värma upp typ.

Idag när jag kommer hem ska jag städa mitt rum, är kaos efter en stressig vecka. Sen ska jag bara mysa och plugga typ. Älskar att jag aldrig jobbar på kvällarna nu, så skönt att veta att jag har kvällarna för mig själv om det är så jag vill ha det! Förresten blev min lasagne igår skitgod:) Lite lite kryddor bara. Men väl godkänt för att vara första gången :D

Nu ska jag kila, Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lillis

Check out my blog=) http://lillissy.blogg.se

2011-03-10 @ 15:24:22
URL: http://lillissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0