Tuesday.

Tisdag idag. Skitfint väder och jag sitter inne, inte bra. Ska kolla igenom denna jävla uppgiften, fan jag vill faktiskt inte det!!! Nåja. Ska göra det, sen ska jag åka till Jessica med alla böcker. Vill få gjort mitt innan, så att jag slipper ta med mig min dator. Vill kunna gå i solskenet utan att vilja dö typ.

Hade tänkt träna men gör det i eftermiddag/kväll istället. Det behövs. Känner mig ofräsch och inte särskilt snygg idag, måste fixa iordning mig. Verkligen. Jag har förövrigt fastnat på en blogg. Han som var med i kungarna i tylösand, som jag spydde över hans juckande röv typ. Nemo. Sick. Synd att jag tittade på avsnittet, jag tycker han är intressant i skrift. Typ trasig liksom. Hade jag inte sett hans fina "ligg-räknande" hade jag kanske kunnat tycka han verka fin typ. Vad jag nu skulle vinna på det, kan ju få tycka vad som helst här framför dataskärmen, jag är ändå ingen nätmobbare ;) Analyserar allt i min omgivning. Analyserar även det han skriver. Hans bilder. Allt. Jag är fan sjuk, ska försöka lugna mig med det där, man bli ju galen. Ska även sluta läsa bloggar så galet mkt. Jag läser fler bloggar än jag träffar människor per dag. Fucking sick.

Nej, dags att läsa lite om psykisk ohääääälsa, hallelujah. Varför väljer man en utbildning där man läser om problem? Som om det är något jag vill ha mer av liksom.. WTF. Nåja. Mitt liv är för tillfället tämligen problemfritt, det är skönt. Det är bara min grubblande hjärna det är fel på, men det har det ju alltid varit typ. Höhö.

Harenajs, ingen bild på lilla mig idag, tänker inte ens tanken att bjuda på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0