Fredag

Tja. Skrev ett långt inlägg imorse men blogg.se bestämde sig för att bråka med mig så det försvann ut i rymden. Nu är jag hemma, har varit på biblioteket och typ skrivit färdigt mitt arbete idag. Ska rätta det en sista gång men annars får det vara färdigt nu. Ska sätta mig och kolla igenom b-uppsatsen nu tror jag. Eller dammsuga, dunno. Eller dammsög fan igårkväll, så det behövs inte. Tyckte minsann jag hörde maria dra fram dammsugaren nu. Ingen skräll, det här hemmet städas oftare än många andras tror jag. Jepp nu dammsuger hon. Hehe.

Well well, får väl göra något annat vettigt kanske. Men har fan bara gjort vettiga saker hela veckan, skulle vilja göra något ovettigt. Typ sätta mig och mysa med en kopp varm choklad och somna till en fin film med min pojkvän. Eller göra mig skitsnygg och gå ut och ha kul med mina fina vänner. Vad som. Ikväll ska jag göra något ovettigt. Och kul. Jag ska gå på veronica maggio med mattan :) Vi ska äta våfflor, spela airhockey och lyssna på maggio såklart. Ska bli så fint. Fint att göra något annat än att stirra in i dataskärmen/böcker. Därför borde jag göra något vettigt innan dess? Fan, göra vettigt hela tiden. Borde borde borde. Hehe.

Nej, är för flummig. Bjussar på lite läckra posebilder jag tog på mig själv imorse. Har tydligen inte växt ifrån det än ;)
Ska nog göra mig lite fin nu. Fixa håret och ta på mig något varmt och fint. Var ju längesedan jag fixade mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0