Gammalt inlägg försent

Slänger in en gammal skit eftersom jag inte bloggar så ofta. Skrev det igår eller när det var men då cpade bloggen... Vet inte varför jag lägger upp det egentligen, men lite tvångstanke kanske ;) Vill ju inte skriva i onödan hehe.

Nu är jag tillbaka hemma igen. Stack iväg till biblioteket och mötte jessica, men precis som man kunde lsita ut så var det omöjligt att sitta inne en sån här dag. Vi gick till ica och köpte sallad (sjukt gott, man får komponera sin egen sallad där, finns typ allt gott man vill ha :D), sen satte vi oss i gräset och har suttit några timmar och försökt plugga. Idag har jag galet svårt att koncentrera mig, vet inte varför. Kanske vädret, blir så himla tankspridd och glad av sommar..

Mitt vikariatjobb frågade oim jag ville jobba nästa vecka. Jag sa ja till alla pass utom ett men när jag svarade så behövde dom mig inte längre. Osis osis, vore fan gött att få in lite pengar innan sommaren kommer helt... Nåja, det går väl fler tåg antar jag. Två första veckorna i juni skulle jag vilja jobba galet mkt Eller kanske tillomed hela juni.. Eller vilja och vilja, men ja, ni fattar. Mathias slutar i mitten eller slutet av juni och han vill ju gärna åka någonstans (jag med givetvis), så det vore ju gött om jag hann dra in lite kosing innan dess. Får se hur det blir med allt!

Jag hade tänkt gå ut på gården och sätta mig och läsa lite, men tror jag är så torr att jag sitter inne ändå. Får nog mer gjort här hoppas jag. Såg att jag bränt mig på hela högerarmen typ så kan sitta inne med gott samvete ;)

Imorgon ska jag förresten vara hundvakt åt linns lilla hund!

Nu har jag inget mer att säga. Ha en fin dag i solen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0