Godmorgon

Tjena tjena. Idag är jag uppe tidigt. Sitter faktiskt redan i skolan.. Känner mig lite nyvaken men helt okey pigg ändå. Har inte sovit jättemkt inatt men ändå en del. Inte min behövda 8 timmar liksom. Jag har inga lektioner idag men jag och jessica måste plugga på vår uppsats så jag fick åka med min finis till pojkvän hit, därför är jag så tidig. Skulle sätta mig på biblioteket men tydligen öppnar det 8.30. Kände mig lagom nördig, att vara här innan biblioteket ens öppnar känns ju lite väl ambitiöst hehe.

Känner mig flummig. Är för morgondslö i hjärnan, får se hur det går att plugga nu. Måste ju liksom göra det. Ni anar inte hur skönt jag tycker det ska bli att bli färdig med det här. Då har jag läst 1,5 år på min utbildning, inte illa det faktiskt.

Jag fick mitt schema till postenjobbet igår. Ska jobba där i fem veckor, sen 7 pass där innan. Känns fint. Så kan jag ta pass lite som jag vill på vik.jobbet. Tänker ta massvis i början nu om jag får, så jag får en del pengar i juli.. Det vore skönt! Jag jobbar bara 4,45 timmar/dag på posten, vilket innebär att jag slutar kl 11. varje dag. Valde att ha morgonpasset.. Huuuur skönt?! Jag slutar alltså när alla andra vaknar, sen kan jag hitta på saker. Hoppas verkligen på en solig varm sommar nu, jag kommer kunna vara ute hela tiden! Dom veckorna jag jobbar på posten då.. Korta pass innebär ju att man inte får extremt mycket pengar, men jag är sjukt nöjd ändå. Vill ha lite ledigt, det är jag fanimig värd.

Oj, nu har jag redan varit här en halvtimme typ! Tiden springer. Jag är typ den enda som är på skolan nu hehe.
Well well, dags att börja plugga. Ha en fin onsdag :) Ciao!

Har hamnat i en orkarintesminkamig-period. Men så många ggr jag sagt det i mit tliv så kanske det inte är en "period" utan snarare ett faktum att jag är sån ibland hehe.


Mina nya fina skor :) Syns dåligt med min dåliga webcam, men dom är bajssnygga. Fick dom av mattan nu efter han var i Birmingham. Har velat ha nya sneakers sååå länge! :D

Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Åå fan va snygga! Jag vill också ha ett par nya skor...

2011-05-18 @ 10:29:52
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0