Hej hej hej

Tjaaa. Idag är en bra dag. Har bara en bra känsla i kroppen. Känner mig glad och lite vuxen hehe. Vet inte varför, men vissa dagar känner jag mig som en liten unge och ibland tonårig, ibland vuxen/mogen, som idag.

Jag tror jag kommer bli lyckligare och lyckligare ju äldre jag blir. Känner ingen direkt åldersnoja. Tonårstiden är ju redan förbi för längesen liksom så ser fram emot att bli vuxen på riktigt om några år och få se det fina i det. Det här halvdana är sådär. Att inte vara varken barn eller vuxen. På vissa plan förväntas man agera vuxet, samtidigt är det för tidigt för att det ska gå. Orkar inte utveckla men ni i samma ålder kanske förstår ändå? Jag är dessutom säker på att jag kommer bli säkrare i mig själv med åren och det hjälper ju till måendet ordentligt. Är skönt att känna sig trygg i sig själv. Förhoppningsvis blir jag en snygg kvinna också ;) Hehe. Tror det blir skönt.

Hmm, blev en liten tanke mitt i mitt vardagliga snack. Hur tänker ni på det? Jag har egentligen fler tankar när det gäller det där men är för rastlös för att orka sitta och formulera mig ordentligt. Idag har jag varit i skolan, sen fixat lite grejs och nu är jag hemma. Är barnvakt åt nomski idag så ska fixa lite middag åt henne snart. Är typ galet stressad över skolan nu. Så stressad att jag knappt stressar. Vet liksom att det är så mkt att göra att jag blir helt fast typ. Är galet skoltrött just nu. Känns som om jag pluggat i ett hur länge som helst nu. Ska bli såååå skönt med sommarlov! Även om jag ska jobba då. Men skönt med lite omväxling liksom..

Nåja. Dags att fixa mat! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0