Hej

Tjena kompisar. Jag är helt jävla proppmätt. Min mage är typ höggravid av mat liksom. Har just ätit en redig portion high-carb-high-fat-käk, bara massa fett och kolhydrater. Lite protein också. Sitter och är ganska uttråkad. Är ensam hemma och har ju typ inget plugg att göra just idag, känns konstigt. Men det är ju nyttigt att ha tråkigt har jag hört så det är ju bra om jag sitter här och tråkar mig lite..

Kanske ska lägga mig och läsa lite. Är ju skönt faktiskt. Att slippa läsa en kursbok är ju fan lyx, borde nästan köpa mig någon bra roman bara för att fira ;). Kommer nog kännas skumt i sommar, jag har pluggat så jävla mycket senaste tiden. Det var sannerligen tur att jag blev av med mitt jobb i januari, hade nog aldrig klarat denna terminen annars...

Lalalalaa. Nej, dammsuga ska jag göra! Sen läsa. Ha en fin kväll. Ciao.

Typ för exakt ett år sedan, när skolan precis var slut typ. Ge mig lite sommar tack :) Älskar att gå i shorts. Tänk, när vi var yngre, ville vi typ inte gå i korta shorts för att våra ben var tjocka typ. Det är fanimig det töntigaste jag hört även om jag sagt det själv. Inte ens nu, när jag gått upp kanske 15 kilo sedan dess (det var väl 5 år sedan kanske), så är jag för tjock för att gå i shorts. Herregud. Om det är något jag fick göra om i mitt liv, så är det mina tonår. Inte för att dom var så fantastiskt roliga (men det var dom ju också ibland), men jag tror jag hade gjort det så mycket bättre nu. Tänk om jag varit lite mer självsäker där, när jag var en liten, sjuuuuuuuuuuuukt blyg tjej, vad mycket lättare livet hade varit! Tycker lite synd om den där stackars tjejen hehe. Men hon finns ju kvar än idag, lite äldre bara. Återkommer i tankarna till ett flummigt inlägg jag skrev för ganska längesedan.. Att det ju är jag som kommer leva hela livet, med mig själv liksom. Det är jag som kommer gå igenom allt.. Läskig tanke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0