Måndag

Tja. Idag är en effektiv dag. Vet egentligen inte varför jag satte mig här, har fullt upp, men var tvungen att sätta på datorn för att be någon ringa min tele (linn får äran, när hon svarar?) för den försvann helt plötsligt spårlöst.

Idag har jag varit i skolan och lämnat in min hemtenta. Jag hade givetvis glömt maila den till mig själv så när jag väl kom fram till skolan så fick ja o jessica snällt ta vagnen hem till mig och fixa det, sen tillbaka till skolan och skriva ut.. Just nu håller jag på och tvättar mitt berg med tvätt och frostar av frysen. Måste diska bort diskberget också.. Maria satte storhandlingstopp innan frysen var avfrostad och nu ekar det bannemig i min matdel så nu tog jag äntligen tag i det. Ska handla sen efter att jag å mathias varit ute på äventyr :) Glöm inte hålla tummarna!!!

Åh, har glömt äta idag mitt i allt att göra, men kände mig för stressad för att fixa något nu. Snodde därför en modifast av maria. Gott egentligen, men jag hade bara samvete att ta kaffesmaken för den hatar hon så nu mår jag lite illa. Inte riktigt min grej. Hade nog för lite vatten i också, så tjockt klumpigt kaffe blev det typ. Dom borde ha med te-smak istället ;)

Nej, dags att springa ner i tvätten igen! Ha en najs dag, Ciao!

Sol idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0