Måndag

Hej på er. Måndag idag och jag har inte gjort något vettigt än direkt. Pluggat lite men behövs betydligt mer..

Det är sol ute men jag har en känsla av att detta lätt blir en innedag. Är seg, men borde faktiskt ta mig ut på en lite promenad åtminstone. Efter pluggandet då. Många borden just nu. Borde tvätta också. Borde göra massor massor massor. Men jag är nöjd idag ändå, sitter i mitt lilla rum och bara är. Bara är och inte oroar mig så mkt. Hatar att oroa mig för saker och idag ska jag inte göra det alls. Allt är najs. Jag har fått jobb inför sommaren och det gör mig fett jäkla nöjd (uttrycker jag mig verkligen så?, konstigt hur andra uttryck poppar upp i huvudet när man skriver). Ska jobba fyra veckor på posten och sen timvikariera på ett servicehus. Blir najs ännaaaaa.

I lördags var det valborg och jag hade faktiskt en sjukt bra dag/kväll. Hade inga bestämda planer först men gick bort till ida och hennes kille + kompisar i slottskogen och satte mig där och drack lite öl och så i solen. Senare kom mathias + kompisar bort och även jessica + kompisar. Det var kul att bara sitta där och hänga med fina människor, dock kunde jag ju givetvis druckit lite mindre öl kan man ju tycka. Runt tolv stack vi in till vasa till nåt ställe där vi dansade och sådär. Det var kul o så, tills det blivit lite för mkt för min del och det ballade ur lite. En taxiresa (halvt krånglig på sina vis) senare så var jag hemma och igår var jag död hehe. Kort liten beskrivning men det var en bra kväll, fantastiskt med sommarvärme så man kan sitta ute på en filt och bara leva livet. Massa folk i slottis på valborg ju. Jag hade för mig att det bara var fjortisar typ men så var icke fallet. Jag var duktig och tog massa bilder faktiskt, händer inte ofta. Jag var dock inte särskilt duktigt på att få kameran på rätt ställen så det är inte särskilt många bilder som är användbara. Plus att min blixt är sjukt stark så alla ser ut som lik typ hehe. Men kan bju på några ändå ;) Har försökt mörka ner några.

Fanns inte så många bra bilder, många är halva huvuden liksom. På utestället vi gick till hade jag inte en tanke på att ta några foton, frågan är om jag hade några tankar alls faktiskt. Well well, man får väl vara lite för mycket när man är ung ;) Brände upp lite av mitt hår och jag vet inte huuuur mycket öl jag spillde under kvällen. Det blev ett jävla skämt, välte allt i min närhet. Fjortistiderna är tillbaka? Nejdå, jag är ju en fin liten hemmatjej numera :) Älskar att mysa hemma med film, det är så himla bäst. Dock kan ju sommarnätter tagga igång en ordentligt, eller vad säger ni?




Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Den helgen jag kommer tycker jag att vi ska festa lite på gammalt fjortisvis :D

2011-05-04 @ 22:34:30
URL: http://linnjoa.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter bra det! ;D

2011-05-06 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0