Mums.

Gjorde just sjukt god mat. Wok- grönsaker, nudlar, vattenkastanjer, cocosmjölk, lite jordnötssmör o soja å sådara- Blev gaaaaaalet gott! :D Åt alltid wok när jag bodde själv men har av någon anledning inte gjort det på hundra år typ. Blev glad nu när det blev så här satans gott! Tror jag har potential till att bli bra på att laga mat! :D Blir liksom bara bättre o bättre ;)

Är hemma från biblioteket nu förresten. Har latat mig lite nu när jag käkade och har pratat lite i telefon men nu är det dags att sätta sig med plugget igen. Fan jag orkar inte faktiskt. Var liksom i skolan i 9 timmar idag, en timmes föreläsning, sen satt vi med rapportskrivningen hela tiden förutom lite smörgåspaus typ. Borde få vila med en film nu men måste ju få skiten klar... Lovely! Kanske sätter mig och läser bara, blir aldrig något vettigt skrivet när jag är för trött i skallen...

Ikväll kommer min pappsi hem till gbg för några dagar. Ska träffa honom imorgon, mysimys. Min pappa är fin han. Min mamma med såklart :) Är så glad över det.

Nej gud, öppnade detta inlägget för en stund sen men blev för trött nu hehe, orkar inte skriva nåt direkt. Lyssnar på Veronica Maggio - Satan i gatanalbumet. Älskar det! Ska mysa in mig i mitt rum och läsa nu. Hoppas jag inte somnar. Hade velat ha lite godis att sysselsätta mig med men orkade inte köpa det förut. Har iofs ätit en mars idag så kanske får nöja mig. Detta godissug! Jag var inte sån förut, eller jag var extremt sockerberoende när jag barn men har blivit av med det på senare år, men verkar ha fått tillbaka det.. MUmmmmsssss med godis! Äsch, pladder pladder! Ha en fin kväll!

haha. blir ni sugna på min middag?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0