Onsdag

Hello. Jag sitter och dricker mitt morgonte och försöker vakna till. Är så galet seg i huvudet idag, vet inte varför, har faktiskt sovit ganska många timmar inatt.. Ska gå hemifrån alldeles strax, ska sticka förbi apoteket o shoppa lite, sen ska jag till skolan. Vi ska opponera på varandras arbeten idag. Man ska ha läst en bok om opponering som jag inte ens tittat på, hoppas de inte stod något viktigt i den som vi behövt idag. Klarar man sig bra utan den så löser sig opponeringen nog helt okey.. Är ganska nyfiken på vad dom tycker om vårat arbete faktiskt.

Imorgon eller i övermorgon kommer limpan o hälsar på! :) Så satans skitkul ska det bli, det var tusen år sedan vi sågs nu. Vi (jag) har varit sega på att bestämma dag, för jag vet fortfarande inte om jag får jobba, men tydligen är dom inte i något behov av lilla mig. Eller så säger dom till i sista sekund, det visar sig. Jag känner mig lite stressad. Känner mig fan alltid stressad över nåt nuförtiden. Hade inte suttit fel med lite semester!

Jag har förresten lyssnat på alla veronica maggios låtar mer än 5 ggr på spotify så nu får jag inte lyssna mer. Störande? Ja. Får väl börja betala, det kostar ju inte så mkt. Det fjantiga är bara att jag inte ens lyssnar upp fem timmar typ av mina tio, så på det viset känns det löjligt. Men jag vill ju lyssna på samma låt hela tiden hehe så det är väl bara till att punga upp med 50lappen ;). Ingen variation här inte..

Nej, nu har jag lite bråttom! När blev jag en tidspotimist? När vi började med akademisk kvart? Idiotiskt. Ciao.



Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Ja, kul som fan ska det bli!! Jag har också blivit tidsoptimist, funderar på om det kan vara åldern...



Gud va du är fin i håret! :)

2011-05-25 @ 15:54:14
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0