Plugg

Sitter på biblioteket med jessica och pluggar. Det går sakta men säkert framåt, men det gäller verkligen att hålla kvar koncentrationen. Inte svänga iväg på sånt här till exempel. Bara att skriva skriva skriva och läsa liksom.. Ska nog gå bra. Var bitter förut, nu har jag kommit igång lite så ska sudda bort bitterheten tänkte jag.

Jag överlevde jobbhelgen. Är lite trött idag och var minst sagt trött igår, men det var ändå bra att jag tog dom där passen. Nu börjar jag komma igång med det hela och förstå hur det fungerar. Typ iallafall :) Trivs nog ganska bra där faktiskt.

Imorgon kommer mitt schema för posten tror jag! Wihooo, då kan vi börja kolla på resor till i sommar, jag o min fina pojkvän. Han får stå ut med sin bittra stressade flickvän nu så längtar efter att bara komma iväg och mysa och njuta av livet ihop :) Lutar åt grekland nu. Hehe, det ändras lite då och då;)

Dags att återvända till vetenskapsteori (sounds fun?), ville bara säga att jag lever typ. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0