Söndagkväll

Hej på er. Då var helgen snart slut. Känner mig ganska lugn i kroppen. Idag har jag och jessica typ skrivit färdigt vår uppsats. Eller ja, klart och klart, det beror ju på vad som sägs på opponeringen på onsdag.. Ska sätta mig och läsa igenom mitt andra arbete nu en sista gång.

Tog mig ett städryck när jag kom hem så nu är det jättestädat. Typ hehe. Behöver städa mer men det får bli en annan dag. Har fan ont i ryggen efter allt sittande. Ni förstår nog inte hur mkt jag suttit på en stol med min dator framför mig denna veckan. Förstår inte att jag ens loggade in här haha, blir ju ännu mer sitta. Måste måste träna!

Jag håller tummarna jättemycket för en grej! Kanske säger i veckan.. Supermycket. Håll tummarna ni också! :) Pliiiis.

Nääe, har ingen inspiration. Ha en fin kväll! Snart kommer min pojkvän och då ska vi kolla på solsidan <3 Huuuur kul att det börjar igen? Suveränt ju! :D

Juste, läsa arbete var det. Ciao

Dags att solen kommer fram igen ;) Bella swan typ. Eller edward. höhö. Älskar min webkamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0