Stress Press Mess Less

Jepp, sån är den här dagen.

Är cpstressad över plugget. Vet inte hur jag ska hinna. Dessutom ska jag jobba imorgon och söndag så blir inget gjort då. Imorgon är första dagen jag jobbar på riktigt på mitt nya jobb. Ska jobba 06.45-22. Helt insane. Ska alltså vara där 15 timmar typ. Jesus amalia. Därför unnar jag mig en filmkväll idag, kan inte plugga hela kvällen om jag ska ha en sån tung helg. Måste ju fan gå upp vid 5 imorgon.. På söndag jobbar jag "bara" 7 timmar. Hehe. Men det blir ju bra. Bra med lite pengar innan sommaren som sagt. Ska ju inte jobba så mkt då, vad jag vet nu iallafall. Är galet glad att jag fått jobb. Så himla himla skönt.

Har varit i skolan idag. Handledning. Blev som vanligt stressad av den. Inser hur mkt jag har att göra. Jag spyr. Ni undrar varför jag skriver här istället för att plugga. Det vet jag inte. Unnar mig en liten paus för min kända bloggs skull i guess. Har redan läst en del. Ska läsa mer. Mer mer mer. Sen förhoppningsvis skriva lite. Kan jag skriva när jag är så här snurrig i huvvet?

Haha, åh jag är så patetisk. Men well well, nu ska jag återgå till min bok. Får ont i nacken av att tänka på allt som ska göras hehe. Får be min kära pojkvän massera sen.

Gud vilket fult inlägg. För att klargöra. Jag är glad, lite chockad över allt som dyker upp att göra hela tiden liksom. Längta till riktigt vuxenliv för att återgå till föregående inlägg. Jobba på fasta tider. Fast lön. Fast semester. Gud vad skönt haha.

Nåja, ni får ha en fin fredag!:)
Ciao!

Manisk brud ;) Tröjan jag har på mig köpte jag för en tjuga eller vad det var på en outlet för typ tre år sedan hehe. Fyndelifynd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0