Tisdag

Ohoj alla kära. Idag är det en bra dag. Jag är ganska seg i huvudet men för en gångs skull har jag inte miljontalssaker jag känner mig stressad att göra så njuter nästan av segheten. Myser omkring i mjukiskläder och raggsockor och känner mig ganska nöjd med tillvaron.

Jag har varit uppe sen 7 idag typ. Jag och Mathias var iväg och träffade en hyresvärd. Han var lite speciell, och dum, som kom 40 min sent. Men men. Verkar inte direkt bli något av det där men jag vet inte, det visar sig. En mysig lägenhet var det iallafall.

Jessica kommer hit snart, vi ska plugga. Det är fan det enda jag skriver här haha. Att jag o jessica ska plugga. Som ni märker sitter vi typ ihop när det gäller skoluppgifter. Sjukt bra att jag hittade mig en bra kompis som e på typ samma nivå som mig i allt :) Perrybalerry.

Åh. Får typ inga mer förfrågningar när det gäller jobb. Blir stressad. Behöver pengarna liksom. Men men det ordnar väl sig antar jag.. Det brukar ju göra det.

Nu ska jag diskelidiska. Sen sätta på te till oss pluggisar! Ha en fin söndag!

Så här ser jag ut idag: Representabel inför en hyresvärd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0