Tjenatjena

Godermorgon mina stjärnor, typ. Sitter just nu och glor runt lite på internätet, har just käkat min goda frulle och vaknar till. Jag ska snart hoppa in i duschen sen göra mig iordning lite. Vill känna mig sommar fräsch idag, är ju fan hur varmt som helst! Fattar inte hur vädret kan gå från snö till sommarvärme på mindre än en vecka.. Konstigt det dära. Skulle vilja sitta ute, funderar på om Jessica kanske vill sitta i slottskogen och plugga i solen med lilla mig :)

Igår hade jag en superbra dag. Började dagen med en liten promenad med maria, sen stack jag hem och pluggade lite. Senare mötte jag upp Ida och vi gick till slottskogen och grillade (ÄLSKAR SÅNT). Sen promenixade vi ner till videobutiken och hyrde SALT, som vi kollade på. Bra film! Jag är inte så förtjust i actionfilmer men den var bra ändå. Spännande liksom..

Nääe, nu pratade jag med Jessica, vi ska åka till bibblan och läsa. Usch inte riktigt samma fina idé som jag hade om att ligga och sola och plugga hahaaaa, men okey, kanske får mer gjort där eller nåt. Annars flyr jag bannemig ut i solen igen!!! Ha en fin dag, Ciao!


En såndär snygg tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0