Fredag

Tjo. Var på väg att skriva måndag, känns som om det varit helg eftersom jag inte varit i skolan på två dagar. Lyckades passa in min sjuka just dom två lediga dagarna, det gäller att vara effektiv :P Hade verkligen sett fram att få gjort massa kul dom dagarna och få i ordning hemma hehe, nu har jag snarare stökat ner i mitt soffliggande. Hade kunnat tänka mig och ligga hemma och kurera mig idag också men obligatoriskt i skolan, vi ska visa upp våra rollspelsfilmer för klassen. I WILL DIE. Haha hjälp. Sjönk ner från stolen när jag kollade, så mkt skämdes jag haha. Trodde nog inte jag skulle tycka det var så hemskt.

Efter skolan idag ska jag städa, sen julpynta!!! ÄNTLIGEN :D Gud vad mysigt det ska bli. Mitt och Mathias hem som ett riktigt julmyshem, så idag blir det upp till bevis. Borde köpa hem lussekatter och så också, har inte ätit det än..

Oj vad tiden springer iväg, har inte tid att sitta här mer! Borde kleta på mig lite smink så jag känner mig gömd inför min filmpremiär hähä. Wish me luck!


ser fan inte frisk ut än. Huga.. bara att tvinga sig iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0