Måndag

Godmorgon godmorgon. Hoppas allt e najs. Vet att jag inte bloggat så mkt, har haft en vecka full utav allt, både sysslomässigt och tankemässigt. Min mamma har varit på besök här, det har varit mysigt. I lördags var jag ute o dansade med jossan, aleks o några vänner + pojkvän o så till henne, jag hade skitkul. Har verkligen längtat efter att gå ut och dansa i mina härliga sneakers och bara glömma allt annat typ :) Skoj skoj! Haha, och såklart mina härliga vänner, inte bara sneakersen dårååå;)

Idag har jag skola till 16, kan inte påstå att jag är övertaggad. La mig ganska sent igår, sen vaknade jag av Mathias klocka 06.15 och kunde inte somna om efter det. Har iallafall med mig god mat till lunch så hoppas jag överlever hela dagen pigg o glad ändå ;). Hela förra veckan hade vi rollspel och det fortsätter på samma spår hela dagen idag. Det var rätt kul första dagen men nu blir jag helt matt bara av tanken på det. Hujja. På fredag ska vi visa upp på film när jag spelar socialarbetare. JA jag är nervös.

BTW, så höll jag på att tänka tanken att "spontan"-köpa en thailandsresa tills på torsdag. Verkligen nära var det. Å så ser jag att det ska regna där i två veckor framöver. WTF??? WHY GOD WHYYYYYYY. hehe. Näh, nu får vi se hur det blir med allt. Funderar på en weekend till paris typ. Är ju mysigt det med...

Nu ska jag borsta tänderna o göra mig klar oså, så jag inte kommer sent, vore ju onödigt när jag varit vaken så länge! Ha en fin måndag, Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0