Måndag

Tja på er. Hoppas allt e najs. Med mig är det bra, satans trött bara. Är nog egentligen inte så satans trött förresten, men jag ska iväg och jobba sen, och bara tanken på det gör att jag vill lägga mig och sova. man kan tro att kvällsjobb ska ha en charm, men mig passar det inte alls. Jag hakar upp heeela min dag på att jag ska iväg, och vill sova fram tills dess typ. Ändå har jag jobbat så i typ tre år innan hehe.

Har varit i skolan idag. Vi körde rollspel och lekte socialtjänstsamtal med en tonåring o så. Det var lättare än jag trott, min grupp är väldigt snäll så det blev inte så jobbigt. Jag är inte helt bekväm med att spela teater, det ska jag inte påstå, men jag klarade det utan att tycka det var särskilt jobbigt. Nästan kul skulle man kunna säga ;) Vi ska göra detta hela veckan nu, och nästa, så det är väl bara att vänja sig antar jag.  Tiden går så fort, snart är det december! Jul! Sen praktik!!!

Ikväll kommer min mami hit och hälsar på. Jag har inte träffat henne på länge så det ska bli mysigt. Jag går ju i skolan och jobbar en del i veckan men jag får försöka hänga en del iallafall.

Nej, nu ska jag läsa lite. Skulle gjort det sedan jag kom hem, men jag har sovit istället. Och ändå är jag jättetrött, suck. Jävla höst. Vill bo i ett varmt och ljust land, så jag kan ha konstant energi :) Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0