Onsdag

Tjenatjo. Hoppas ni mår fint. Själv är jag okey, lite trött. Sitter med lite beslutsångest. Hade bestämt mig för att jag skulle träna idag om tid fanns, och nu finns det sannerligen tid och jag är lätt uttråkad så det vore jävligt passande. Ändå drar jag mig såklart, det är ju ändå rätt skönt att ligga på soffan o sova.... Näh, är trött på att ta powernappar i min ensamhet här hemma så ska nog tvinga mig iväg. Nu lär det ju inte va så mkt folk heller så det vore perfekt. Hade bestämt mig för att gå några ärenden i stan efter skolan men det glömde jag ju givetvis bort så nu sitter jag här helt rastlös. Borde träna och sen åka in till stan, eller nåt.

Ohj, nu återgick bloggen till mina vanliga tankegångar kring vad jag ska göra, det blir lätt så. Att jag bara sitter och skriver mitt flum medans jag grönnar på vad jag ska göra av min dag. Kul att läsa om I guess.

Just det, måste bara skriva, jag skrev ju i fredags om att jag hade ångest över att visa upp filmen med vårat rollspel. Vad tror ni hände när jag kom till skolan? Det gick inte att koppla in det i datorn, så det slutade med att vi fick göra det live! hahaaa, gud vilken chock. Jag kan nog snart göra allt, inget blir en motgång med allt jag överlever ;)

Nä, nu ska jag sätta min mp3 på laddning så  jag kan köra riktigt länge på crosstrainern sen ;) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0