Fredag

Hej på er! Hoppas allt är nice. Med mig är det bra, har just käkat mat så är nöjd ;) Ska sätta mig och plugga lite, fan vad osugen jag är. Har maaaassor att läsa tills måndag och tisdag så kan verkligen inte skjuta upp det, även om det vore galet skönt. Ska ha mys ikväll, ida ska komma hit o sova här så då vill jag ju gärna ha fått gjort något.

Har varit i skolan idag, spöregnade som faaan när jag åkte hem. Tur jag hade mitt paraply med mig annars hade jag regnat bort. Nu skiner solen så borde väl kanske ta en promenix egentligen o få lite d-vitamin men det orkar jag inte. Och som sagt så måste jag plugga. Vill resa till solen. Tittade som fan på thailandsresor igår. Det dumma är att hela den här kursen är smockad med obligatoriska moment, vilket gör att det är helt omöjligt för mig att åka under skoltid. Innan har man ju kunnat läsa ikapp, o fått skylla sig själv om man får plugga som as liksom, men åker jag två veckor så missar jag typ 6 obligatoriska grejer, o det är ju inte så bra. Behöver dessutom denna kursen för att våga mig ut på praktik i vår känner jag dessutom. Och vill man åka när man är ledig så vill alla andra åka då också och då är det typ dubbelt så dyrt. Bajs.

Jaja, lite mkt ältande om det nu kanske. Ville bara säga hej ;) Jag är sjuukt sugen på att äta något gott idag, någon som har ett tips så får ni gärna hojta till. Har liksom smak-abstinens, behöver äta nya smaker. Känns som om jag levt på samma nu så länge, vill typ äta vitlök, saffran, chili, thaibasilika, curry, osv osv. Behöver väcka mina stackars smaklökar :) Får komma på något gott till ikväll. Jaja, Ciao! :)

trött tjeja. Och nej jar har inte fått lockit hår längst ner. Det är mina slitna blonda dreads som är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0