Godmorgon måndag

Godmorgon allihopa. Ny vecka igen. Jag har haft en hemmahelg. Har knappt rört mig utanför dörren. I fredags var ida här och hade mys med oss, vi kollade idol o spelade kort o åt hallonpaj som vi bakade :) Lördagen var degig, gick o tränade med mathias, åkte till järntorget o gick lite i affärer, handlade mat sen hyrde film och chillade. Igår var tanken att jag skulle plugga hela dagen men eftersom jag har världens brist på motivation så gick det sådär med det. Fick reda på att en fin person som jag jobbat med i nästan tre år gick bort i lördags så jag var inte på topp igår, känns så otroligt sorgligt och fel. Konstigt att människor bara kan försvinna sådär. Usch :( Han får det iallafall fint uppe i himlen, med massa smarta människor :)

Idag ska jag hem till maria, vi har inte hängt på ett tag. Gud, nej blev inte sugen på att fortsätta skriva nu. Ha en fin dag, var försiktiga och ta hand om er o varandra! :) Ciao, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0