hej

Hej bloggilogg. Hoppas allt är fint med er små läsare ;) Med mig är det bra. Vet att det var längesen jag skrev, har liksom varken haft tid eller lust. Senast jag skrev höll jag på med min hemtenta har jag för mig, efter det har jag varit i arvika, börjat en ny sjukt seriös kurs i skolan och så. Orkar inte skriva av något av det just nu, men lär prata om kursen framöver, oroa er inte ;) Frustration över mkt krävande saker i skolan har jag ju aldrig inna haft problem med att yttra mig om här..

Helgen i arvika var kul. Hängde med mina värmländska bästisar, gick på torget (martens-helg, vilket innebär torg över hela "centrum"), och festade på värmländskt vis. Med andra ord med massa öl och massa roliga vänner. :) Hade jättekul, älskar att hänga med alla dom jag känner där borta. Dock är jag inte så mtk för det där med MASSA öl nuförtiden, även om det lätt blir så. Är roligare om man tar det liiite lugnare, iallafall tycker jag det.

Idag har jag varit på mysfika med Raman, Aleks och Jossan :) Raman fyllde år i veckan så vi skulle fira lite. Kul o träffa dom tjejjorna!

Sitter och kollar på robinson i bakgrunden så blir lite distraherad. Jag vill vara med i robinson!!!! Jag blir typ svartsjuk här när jag sitter o kollar. För att dom är med liksom. Hatar tjejerna, bara för att. Fast det är inget fel på dom :) Har just städat lite här hemma och ätit toast :) Mys i mitt lilla hem, älskar det. Ska i helgen bara vara hemma och kanske fixa sånt som måste fixas, kanske köpa fina saker och hänga upp hyllor o så. Och givetvis plugga då, fuck. Har sjukt mkt att plugga på nu, ska läsa mängder. Har ingen direkt motivation. Har skolmotivation, för det är lite mysigt, men just det där med att tvångsläsa kan jag inte riktigt förmå mig. Men det brukar ju släppa efter ett tag.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen! Hej och ciao:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0