Måndag

Hej bloggen. Hoppas allt är fint med er mina trogna läsare ;) Med mig är det bra. Har just mailat några folk på blocket om kurslitteratur. Vet inte om jag ska känna mog duktig för det, eller om jag ska inse att det kanske är ett steg i mitt projekt att skjuta upp köpandet så länge som möjligt. Mina kursböcker denna gången går upp till 3000 spänn drygt. Kul va? Hoppas jag kan få några billigare iallafall. Det lustiga är dock att folk säljer sina begagnade böcker ganska dyrt, så vissa kan man ju lika gärna köpa nytt liksom. Well well.

Idag har jag varit i skolan på lite praktikinfo. Mycket prat om nästa termins praktik nu, jag blir knäppt stressad. Vet inte alls vad jag vill göra och vet inte alls huur jag ska göra det. Känner mig feg, är ju feg liksom. Får försöka tänka positivt på det, det är väl bara att försöka. Får väl inte ge upp innan jag provat va? Om jag inte pallar då, så får jag väl lägga av, men måste iallafall ge det en chans. Har iallafall beslutsångest o vilka områden jag vill välja. Skulle kunna tänka mig i stort sett allt. Biståndsbedömning, hemlösa, flyktingar, migration, behandling, kurator, ja, allt liksom. Samtidigt ingenting av det ;)

Idag var jag äääääntligen och klippte mig! 10 månader sedan sist och nu fick jag äntligen tummen ur ;) Fan vad skönt. Är ingen större frisyrskillad, eller snarare, jag har fortfarande ingen frisyr, men dom små fina svintobollarna längst ner är äntligen borta. Fan vad skönt alltså. Hon som klippte mig hade sin första dag idag. Tror hon var extra noga bara därför ;) Jag blev nöjd iallafall :) Funderar på om jag ska våga göra slingor nu igen, trivs ju så bra i det. Det var ju dock dom som hade största delen i svintohåret liksom.. Annars får jag färga det i någon fin brun/röd färg eller nåt iallafall, vill inte känna mig grå hela vintern med mitt naturliga som numera är över halva håret typ.

På tal om grå i vinter, så verkar det som om vi får strunta i Thailand. Tråkigt, men det får väl gå. Kanske kan göra någon mindre tripp så att jag inte deppar ihop.. Får se. Får nog sätta mig och googla lite bara för det. Jag pluggar fan aldrig nu. Suck på mig!

Nepp, ett alldeles för långt inlägg om ingenting vettigt ;) Ha en fin måndagskväll! Ciao

Kort hår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0