Onsdag

Hej på er. Jag kom ganska nyss hem från bion. Var o såg "jag saknar dig", med jessica o julia. Den var sådär. Skådisarna var inte det bästa jag sett direkt, men jag grät såklart ändå. Sorglig historia, har redan tänkt en del på döden i veckan så egentligen var det kanske inte det optimala filmvalet. Fasst det är väl nyttigt att gråta antar jag :)

Idag har jag haft en nice dag. Var i skolan en timme, åkte hem, sov, har tvättat och städat, kollat massa på resor, sjungt, sen varit på bio. Ganska lagom onsdag :) Börjar 8.15 imorgon igen så det är väl dags att hoppa i säng snart tror jag. Hittar inte min eltandborste bara och det går mig på nerverna.. Intressant jag veeeet.

Imorgon SKA jag rensa min garderob. Det är verkligen kaos i den (dom) för att detär för mkt kläder i. Började idag men har en hel del till. Måste ta bort sånt som jag ändå inte använder. Då är det dessutom lättare att märka vad jag behöver shoppa :) Måste även verkligen ringa hemtjänsten där jag jobbar för min delegering har gått ut så kan inte jobba just nu. Nåja. Nu har jag druckit upp mitt goda kamomillte så nu har jag ingen ursäkt till att sitta här mer :) Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Har du kläder som du tröttnat på så kan du lika gärna ge dom till lilla mig :)

2011-10-14 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0