Tisdag

Hej bloggilogg! :) Hoppas allt är fint med er unika läsare ;) Med mig är det bra, är satans trött bara. Hoppas jag inte blir sjuk, känns som om typ alla är det nu så det vore ju nästan konstigt om jag inte blivit smittad.

Idag hade jag skola mellan 8-16. Jag har tidigare tyckt att skolan varit jobbig emellanåt, då har jag inte fattat vad jag pratat om. Nivån trappas verkligen upp hela tiden, det är ju bra såklart men man blir ju bortskämd i början ;) Som tuuuur är så är typ allt vi läser intressant, vilket förenklar allt men det glömmer jag bort ibland i min skoltrötthet. Kan tänka mig att många läser sånt som dom inte tycker är speciellt kul ibland, för att få utbildningen liksom. Jag känner hela tiden att jag lär mig massa vettigt och det är ju bra för mig som lätt tappar koncentrationen och motivationen! Hade seminarium idag och jag var som vanligt nervös inför min lilla redovisning, men det gick galant. Börjar klara det mer och mer, i framtiden kanske jag inte blir nervös alls :D Wiii.

Efter skolan idag totaldäckade jag. Hann typ hem, fixa något att äta, sätta mig i soffan och sen somnade jag.  Som sagt, är satans trött idag hehe, var typ okontaktbar när mathias kom hem tror jag, sov flera timmar men är fortfarande väck. Nu har han stuckit till några kompisar så jag har lägenheten helt för mig själv. Imorgon tänker jag ha mer energi :) Har ätit dåligt idag, kanske har något med det att göra. Ska nog lägga mig nu, så får jag ta nya tag imorgon med bra frukost :) Linn B skulle egentligen kommit hit men hon är sjuk så blev inget.

Näh, vi kan höras imorgon istället :) Jag ska på bio med jessica och julia imorgon, mysigt! Jag saknar dig ska vi se, jag vet att jag kommer gråta. Tror faktiskt jag blivit ännu mer känslig för filmer och så, gråter på varenda film typ haha. Nåja. Ha en fin kväll, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0