Godmorgon bloggilogg.

Tjenatjo. Hoppas allt är fint med er. Med mig är det helt okey, sitter och har min stund av morgonlathet för att snart åka till bibloioteket. Har ont i magen så idag skulle det verkligen inte sitta fel med en hemmadag med mys i soffan med filt, te, film o hela köret, men har ju som sagt en hemtenta som inte skriver sig själv :) Har faktiskt varit vaken sedan 7 så det är egentligen löjligt att jag sitter kvar här, men är trött som en tok så orkar inte röra mig..

Satt på bibloteket hela dagen igår, var nog där i tio timmar. Fick inte gjort så mkt som jag borde fått men så är det ju ibland, man kör fast och är okoncentrerad. Idag vill jag minst göra klart en hel fråga, har fina fantasier om att bli klar jättesnabbt med allt så att jag kan vara ledig några dagar, men frågorna är faktiskt rätt så kluriga så jag får se hur det går med det.

Har ju faktiskt inget som helst kul att skriva här, eftersom det enda jag tänker på är min tenta. Hade iallafall skitkul hos linn förra helgen, trivs bra där borta hos henne :) Grymt att vi bor så "nära", o det ska jag börja utnyttja bättre! Måste även åka till Lisa borta i karlstad framöver, har bara varit där hos henne en gång. Kom på häromdagen att det ju går bussar till karlstad, det borde alltså gå att resa dit ganska billigt =)

Jaja, nu ska jag klä på mig och sticka iväg. Vill ha pyamas på mig. Kanske lyxar till det med att unna mig en mjukisbyxedag idag. Hehe. Går inte att sätta på sig jeans och sånt när man ska sitta och plugga. Näe, tjat tjat. Ha en fin fredag! Ciao


Kommentarer
Postat av: Josephine

Min fina vän!



Kul med en ny blogg, kommer kika in ofta så fortsätt skriv :)



Längtar tills din tenta är klaaaar! <3

2011-09-23 @ 13:43:47
URL: http://yosooophine.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Nu är det sista chansen att tävla om konsert biljetter till Britney Spears och hennes nya parfym!



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Det är även sista chansen att tävla om en valfri vara från Uffessakerochting!

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du är med! :D

2011-10-02 @ 15:38:38
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0