Godmorgon lördag

Hoppas allt är bra med er. Själv känner jag mig jävligt lam, är trött som as och lite till sådära. Ska göra mig iordning nu iallafall och åka till Linn om en stund :) Blir skönt med lite semester, o kul o träffa limpi som e en av mina bästa vänner, såklart :) Hoppas det är lika nice väder idag som det var igår, det skulle inte sitta fel!

Igår var jag i skolan på seminarium, jag tyckte för första gången typ att det var ganska "kul". Eller ja, jag dog inte liksom. Efter skolan åkte jag hem och käkade middag med Mathias, sen stack vi ner till liseberg för o kolla på håkan hellström. Rätt mysigt att bara stå där, mina skor gjorde bara ont tyvärr. Det var galet mycket folk, nästan 20 000 pers. Insane :)

Nej gud, kan inte formulera mig idag. Ska nog packa istället :) Ha det nice idag! Ciao.


Och det känns som om jag är själv men det är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0