Måndag idag igen.

Orkar inte blogga ordentligt just nu, kanske gör det sen :) Ska läsa en del först. Ni fattar inte hur osugen jag är. Har skjutit på det hela dagen nu, gud.

Ville iallafall bara säga att jag lever typ. (och givetvis skjuta på läsandet lite till...) Hade en galen natt i lördags, jag var packad som tusan och slog fast för sista gången i mitt liv att jag inte ska gå ut och festa i högklackat. Någonsin igen. Ramlade och slog halvt ihjäl mig massa ggr. Det visade sig vara livsfarliga trappor vart jag än hamnade och jag vaknade med sår o sådära överallt. Inte likt mig, jag ramlar aldrig när jag är ute! Bara skornas fel skulle jag vilja säga, jag tänker fortsätta mitt liv som sneakerstorsk, sådeså. Började kvällen med jossan o company på viktoria, vi var typ 20 pers och jag hade skittrevligt. Alla var supertaggade, så även jag, men plötsligt skulle alla gå hem (jobb, för fulla osv). Det var jag inte redo för så jag sprang bort till valand o hängde med jessica, julia o hennes kompis. Kul kul kul! Dansade ihjäl mig, kan dock bara inte ens tänka mig hur fult det måste varit med skorna. Nej jag säger då det. Sneakers framöver!!! Haha, har lite min dagenefterångest idag, igår var jag inte i skick att ha ångest. Sov hela dagen.

Nu finns hela melissa horns nya album på spotify, tack för det :) Ciao!

wtf. såhär är jag idag, Och igår. och typ varje dag. Höstens fel? Kanske dags för min härliga "downperiod" som kommer på hösten? Som min kära högstadielärare uttryckte det. Nä, känner mig inte nere. Bara. Förvirrad? Tankspridd? GALEN? Inte vet jag. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0