Måndag

Godmorgon bloggen. Gött med måndag va? Jag hade gärna varit ledig en dag till, men det känns ändå ganska okey. Jag ska på en tvåtimmarsföreläsninng nu, sen ska jag åka iväg och jobba. Jag kollade fel på schemat, tyckte jag slutade tidigt idag, därför sa jag ja till att jobba, men insåg igår att jag egentligen har skola till 16. Får missa sista föreläsningen ändå.. Är inte överdrivet sugen på att jobba idag, men det blir lite pengar och sen efter detta passet kan jag med gott samvete tacka nej till att jobba där ute, inga såna panikpass när jag inte hinner liksom, utan bara när jag känner för det. Får inte glömma att jag pluiggar på heltid denna termin. Förra hösten jobbade jag nog typ 50-60 timmar i månaden under pluggtiden och jag blir bara bitter om jag gör så.. Måste få vara ledig också! Och framför allt måste man ju hinna läsa allt man ska läsa..

Imorgon är jag dessutom ledig så kunde kännas okey att jobba nu ändå. Ska försöka ta mig förbi en frisör imorgon, får panik på mitt hår. Har gjort en fläta idag, tycker egentligen inte att det är sådär skitsnyggt direkt, men har jag utsläppt hår så får jag panik på att svintot ligger runt ansiktet hela tiden, har jag uppsatt i en boll blir det bara ännu mer svintoaktigt och har jag bara en hästsvans är det typ lika fjantigt som en fläta :) Tror bara jag klipper topparna nu, sen om några månader tror jag jag ska klippa av till lugg. Är inte riktigt redo än ;) Som jag kämpat för att få långt hår hehe, synd att jag pajjat det med blekning.

Måste packa ner mina jobbkläder o så nu, sen sticka! Ha en fin dag, Ciao! :)


höhö

Kommentarer
Postat av: Bitte

På min blogg kan du vinna Kenza 7 Jackan



http://bittestavlingsblogg.blogg.se/2011/september/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0