Söndag

Tjena på er. Idag är en sån där riktig söndag. Sitter hemma med min vanliga beslutsångest. Har nu dock bestämt mig för att ta en promenad/jogga lite. Kanske dumt för börjar bli förkyld, men tror att det är vad som krävs för att få igång mig idag. Måste nog gå ut, för att inte få panik senare. Måste läsa massor, men först promenad, punkt. Ska nog gå ut, komma hem, göra mig fin, sen plugga. Chansen finns att jag får världens städryck, men ska försöka låta bli det. Stödar alltid när jag har massa energi och behöver plugga. Städar eller sover hehe. Ganska opraktiskt ibland.

Har ägnat senaste dagarna åt att flytta/flyttstäda hos maria. Har nu träningsvärk i både armar och ben. Benen kan iofs bero på den lilla joggingtur jag tog häromdagen. Jobbade i torsdags, då jag i sömnen efter 2,5 timmars sömn svarade ja till att åka direkt och jobba. Ja jag är störd, ångrade ihjäl mig. Längesedan jag hade sån sömnbrist. Hade hämtat jessica o julia på flygplatsen på natten, ja ni kan ju tänka er hur jag var sen.

Igårkväll var jag och mathias hemma hos jossan och käkade mat o så. Aleksandra o hennes kille andreas var också där. Det var mysigt o trevligt, gillar dessa människor massor. Åkte sen hem och somnade som en sten. Hade typ ätit ihjäl mig, jag är så himla rastlös och vi satt liksom vid ett matbord och pratade, jag kan liksom inte sitta still, så då åt jag. Från att jag kom dit till att jag gick typ. Därav promenaden jag ska gå på nu, måste få känna mig lite sund. Ser ut att vara soligt friskt höstväder ute, känns bra.

Näpp, dags å stänga av datorn kanske om jag ens ska ta mig ut! Ha en fin dag, jag skriver säkert sen igen. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0