Tisdag

Hej på er. Kom ganska nyss hem efter skolan. Hade en föreläsning, sen satt jag och den tjej som jag ska göra mina arbeten ihop med denna kursen, och skrev på vårt arbete som ska skickas in imorgon. Det är ett ganska litet arbete men det behövs ändå att man läser en massa så nu är jag hemma för att ta tag i det. Har verkligen inte hittat min koncentrationsförmåga än, den existerar knappt, men ska försöka kämpa mig till att läsa allt. Eller så mkt som möjligt iallafall :)

Mathias har börjat jobba på ett ställe nu så jag är ensam hemma hela kvällen idag. Det är nog lika bra om jag ska kunna plugga ordentligt. Finns dock massa annat jag vill göra även när jag är själv, sitter och googlar på tusen andra saker. Finns så mycket jag vill göra. Drömmer om att leva mitt liv i ett varmt land. Jag MÅSTE åka iväg en lång tid framöver. Kommer ju antagligen inte bli gjort nu när jag är mitt i en utbildning, men när det är klart så ska jag jobba ett tag, sen unna mig ledighet och resa iväg. Till sol, hav, ny mat, nya människor, nya upplevelser och nya språk. Åh.

Fick förresten veta igår att jag får tillbaka mina pengar som dom snodde från mitt konto, jäääklar vad gött! :) Åh, blev så glad, trodde verkligen inte det. Mådde typ illa när jag ringde för att höra, för att jag bara kände att jag skulle vara besviken när jag la på. Men goda nyheter blev det :)

Nä, om man skulle ta och sätta på lite mera te och ta tag i det där läsandet. Det är ju ändå liite intressant ;) Ha de gött sålänge, Ciao!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0