ute.

Tog mig ut på en promenix. Joggade lite, men det räknas knappt, eller så gör det det, vet inte hur mkt som krävs för att det ska räknas. Det var så jäkla soligt och varmt så jag tog mig hem för att sola lite, solen försvann lagom till att jag kom hem men det gör inget. Sitter ute i vår lilla trädgård med några av mina små dagsbestyr. Har min dator, allmanacka, skolböcker, schema och nagellack. Tänker att jag ska vara lite duktig och bara sitta ute och få lite luft. Känns som om jag varit inne alldeles för mycket, får nästan panik.

Hade lovat mathias att följa med och kolla på hans match men struntade i det. Han skulle vara där i massa timmar och jag skulle får gå omkring ensam bland massa människor, det är inte det bästa jag vet. Bättre jag är hemma och får gjort sånt jag måste göra istället. Hade varit kul att se matchen faktiskt, men kanske inte all annan strötid därtill.. Är nog dessutom bra för mig att vara hemma själv idag. Är så jävla galet tankspridd så jag smäller av. Kan ändå inte tänka klart.. Näh, behöver bara själv. Skriver det ofta, men det kanske är för att jag bara skriver dom stunder jag är själv, vilket inte är så ofta. Tro inte att det gör mig bitter, för hatar att vara ensam, men jag älskar det samtidigt. Måste få tänka klart. Få sjunga högt om jag vill. Skrika och gråta om jag vill. Prata med mig själv om jag vill. Sova om jag vill. Läsa om jag vill. Vara helt knäpptyst om jag vill. O sådära.

Nu somnar mina händer, bordet här är för högt för dataskrivande :) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0