WTF

Undrar hur fan jag lyckades vara plugghäst hela grundskolan o gymnasiet o få bra betyg. Undrar hur det kommer isg att jag lyckats läsa 1,5 år på universitetet. Mina koncentrationssvårigheter är verkligen inte nådiga mot mig nu alltså. Har äntligen fått gjort lite vettigt, men alltså, ni anar inte hur länge jag kämpat mig. För att ens orka läsa några rader alltså. Vet inte ens om man kan kalla det jag gjort för vettigt i och för sig. Men lite har jag fått gjort iallafall. Nu ska jag fortsätta. :) Har väl läst några få sidor om ens det (vissa texter finns på nätet), efter typ 6 timmar framför datorn. Som jag skulle använda åt att plugga. Mjo, bra jobbat. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0