FredAg!

Hade litet besök av Linn igår igen. Hon är betydligt bättre än mig på att förflytta sig. Vi käkade sushi o så. Hon åkte ju till Gbg för ett annat äventyr än att umgås med mig men lite hann vi ses iallafall:D

Nu är det fredag, o inte vilken fredag som helst utan fredagen innan fyra dagars ledigheeeet! Wiihoooo, så skönt, så behövligt. Det ska regna på Valborg, lite synd men det får gå.

På söndag åker Mathias till Thailand. I 3,5 veckor. My god. My god som i Gud vad fuskigt, My god som i Gud vad härligt o My god som i hjälp vad tomt det kommer bli. Men en vecka efter att han kommer hem så flyttar vi, jihoo.

Nu äre lunch snart. När jag slutat idag ska jag o Jessica på spinningpass. Mitt nya liv har börjat;) men funderar på att bli ännu hårdare på måndag o framöver. Provade kläder igår och av spegeln att döma så behövs nog en högre växel om jag ska känna mig så snygg som jag vill i sommar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0