Måndag

Hejjjeee. Sitter på praktiken som vanligt. Min iPhone har räddat mitt liv, men tagit bort hälften av det ;) näerå, men den gör det ju enkelt för mig att uppehålla mig när jag inte orkar tänka på vettigheter liksom. Ska gå igenom mina utredningar nu o sen lämna dom till min handledare.

Idag är det måndag då, o mitt barnvaktsuppdrag är slut. Vi har haft mysigt i helgen, men jag har lite fått smaka på min stränga sida. Jag har en känsla av att jag kommer uppfostra mina barn väl när jag nu får barn i framtiden :) kände att min stubin va rätt kort haha.

Idag har jag inte bestämt nog för vad jag vill göra. Jag tror att jag bara ska nöja mig med att masa mig till gymmet och plocka lite hemma. Mathias ska iväg på match så jag kan fe mig själv lite ensamtid efter denna helgen :) han åker iofs bort i tre i en halv vecka snart så ensamhet kommer jag hinna med ;)

Näni, nu blir det utredningsakrivande. Ha en najs dag :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0