Mittbenaobrillor

Insåg nyss hur knäppt det är när man blir äldre, hur mode ändras o även hur mkt mindre kinkig jag blivit. Här lägger jag upp en bild, där jag har mittbena, för att jag börjat gilla det. På detta lägger vi på ett par glasögon. Tänk när jag var liten, då hade jag inte gillat det. Då det var nördigt med mittbena, o jag slängde glasögonen i papperskorgen för att jag skämdes över dom.

Skönt att bli vuxen i vissa avseenden. För det var tusanimig jobbigt att vara liten och bry sig så mkt.


Men kanske bryr jag mig nu också? Eftersom jag kom o tänka på detta haha. I mitt försök att verka oberörd ;) närå. Sitter förövrigt med röd fejja nu, för att jag brände mig i solariet igår. Tur att man inte bryr sig... Nu ska jag fortsätta jobba sista stunden här. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0