Onsdag

Tja. Hoppas ni mår bra. Jag mår fint, sitter på praktiken i känner mig allmänt slö. Väntar barA på att tiden ska gå. Håller på med en utredning men tar en liten paus nu:)

När jag slutar ska jag sticka och köpa mig ett cykellås, sen åka till Majorna och hämta min cykel ;) det är inget fantastiskt cykelväder direkt, men jag vill ändå få hem den så att jag slipper köpa spårvagnskort. Ska försöka mig på att cykla ett tag framöver o se om det funkar, spara lite cash på det :). Efter cykelturen hem ska jag hänga med Jessica.

Igår valde jag förresten ett par brillor. Såååå länge som jag skjutit på detta! Nu är detta en sjukt ful bild o förhoppningsvis är jag liite finare i verkligheten, men nåväl. Vill helst ha pilotbrillor men det är fult på min ansiktsform så detta fick bli bra :) Finns egentligen många coola brillor, men jag har svårt att hittA några som är fina på mig. Så här kommer jag se ut om en vecka iallafall typ : ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0