Pojkvänshelg

Mathias åker ju som sagt bort på söndag så nu ska vi mysa för hela sverige i helgen ;) Han är och handlar nu så jag tänker att jag ska göra lite fint här hemma tills han kommer hem. Fina Mathias.

Jag o Jessica var ju som sagt på spinning förut, huuga vad svettigt :) Nu har jag uppnått mitt mål på tre träningsggr denna veckan, bra av mig! Nu fortsätter jag detta spåret, sådeså. Mathias kommer komma hem till en ny Therese, med jättefit kropp ;) Hoppas jag iallafall haha. 4 veckor på mig, det löser jag väl?

Nääee, jag känner mig glad ikväll o vill bara ha en lugn o fin kväll, därför är det dags att jag plockar bort lite här hemma så man kan varva ner lite :) Puss på er.

vilken bäjjb. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0