Skärtorsdag.

Hej bloggen. Jag provar att blogga från min telefon nu, har skaffat mig en iPhone ;D sitter på praktiken just nu och har väl inget direkt vettigt för mig. Har en utredning att skriva men jag är inte alls sugen på det. Är lite sjuk så väntar bara på att tiden ska gå så att jag kan gå hem och vila. Hade egentligen planer men jag sjukanmälde mig från det. Ska nog köpa glass frukt och honung och bädda ner mig framför en riktig skjuklingfilm, typ lejonkungen eller twilight.

I helgen är det påsk! Planen var att Linn skulle komma och hälsa på, men hon får besök av sin kusse så det får bli en annan helg. Mitt mål är nu att bli frisk, sen är jag bjuden till Mathias pappa som fyller 50, sen på påsklunch hos andra halvan av familjen. Mysigt med påsk :) snabbt detta året går . Och framför allt skönt att vara ledig i fyra dagar!!!

Nu ska ja göra nåe annat :) ha en fin eftermiddag! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0