Söndag

Tjo bloggen. Hoppas ni mår fint. Jag mår bra. Har varit barnvakt sedan igår, eller jag är det fortfarande. Borde typ sova nu, men barn är tydligen vakna längre än mig så det är inte mkt att göra åt :) nä men ska lägga mig snart, ska bara hoppas hon somnar först.

Imorgon är det en nu vecka. Jag hoppas verkligen att jag ska ha mer energi än förra veckan, orkar inte riktigt med livet just nu. Eller aa det lät ju deppigt, så menar jag inte riktigt.

Till helgen ska jag åka till Arvika och rensa bland mina gamla saker, o hjälpa mamma att flytta. Har inte varit i Arvika sedan i oktober nu :) hinner nog träffa Lisa lite också, kul kul!

Nä nu ska jag messa min pojkvän sen hoppa i säng och hoppas på att få somna snabbt!:) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0