Torsdag

Sitter på praktiken o känner mig stressad. Varför vet jag egentligen inte, men jag gör det iallafall. Skönt att det är helg snart :). Jag ska vara barnvakt lördag-måndag, blir mysigt.

Idag cyklade jag till praktiken :) promenerade hem igår o det gick skitsnabbt, sen hämtade jag o Mathias cykeln igår så idag rullade jag hit. Sjuuukt smidigt! Nu förstår jag varför min jobbarkompis tyckte jag var helknäpp som tog vagnen runt halva stan för att komma hem typ. Gick snabbare att gå typ. Ska bli skönt att kunna cykla hela våren. Sen lagom till att vi flyttar så är ju praktiken över, timing timing :)

Nu ska jag gå igenom mina 8 ärenden o se så jag har koll på läget. Få lite kontroll ;) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0