Valborg.

Godmorgon bloggen. Hur mår ni? Jag mår helt okey, vaknade med lite huvudvärk men hoppas det går över snart.

Har just käkat frukost o ska väl börja göra mig iordning. Tror jag ska cykla ner till systemet o köpa några öl om jag känner för att dricka det sen. Ska i övrigt ägna min dag åt att packa o rensa bland grejerna här hemma. Vet inte vart jag ska börja riktigt bara hehe. Sjukt skönt att vara ledig nu iallafall måndag o tisdag :D

Nu tror jag Mathias flyg landar snart förresten. Wow. Känns typ som att det är jag som är på väg till Thailand haha. Men vi har köpt en resa till Grekland i augusti så jag får min dos jag också;)

Nä nu blott duscha. Ciao!:)


Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag har all tid i världen att lusläsa bloggen nu. Så uppdatera mycket.

Älskar dig!!!

2012-05-02 @ 00:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0