2

Två pass kvar nu.. Jag ska åka till jobbet nu. Sen ett sista kort pass på söndag. Regnar ute idag, aldrig kul att jobba i hemtjänsten när det regnar. Nåväl.

Fick ett ryck och bakade kakor hemma.
Där har vi en anledning till att jag ska sköta träningen, nu när baka är mitt nya intresse typ :) hann varken laga lunch eller middag till jobbet pga bakandet så nu har jag lite huvudvärk efter allt socker jag bara proppat i mig. Det blir nog bra. Min träningsvärk bara stiger men jag hoppas att jag ska orka mig iväg på ett indoor walkingpass imorgon bitti.

Alltså åååååh vad jag längtar tills jag jobbat klart! Det är fan ofattbart att jag tar mig dit varje dag när hela jag bara skriker ledighet typ. Knäppt. Kaka bara jag gör denna kvällen så står jag ju nästan på målsnöret. Nästa vecka är så satans efterlängtad :) detta är 6e dagen i rad jag jobbar. Och ja jag tycker synd om mig själv för det. Hehe.

Ha en fin fredagskväll! Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0