Freda ju

Tog mig icke till gymmet. Laddade ner några träningsappar och körde lite själv här hemma. Får räcka :) ska göra mig iordning nu och gå ner och handla smör. Är verkligen helt schizo i vad jag vill göra idag. Bara för att jag ska iväg och jobba sen. Och för att jag inte kan dammsuga och sånt för att Mathias sover. Solen har inte kommit till balkongen än annars hade jag lagt mig där och solat lite. Lalala ibland är beslutsångesten stor. Känner ena sekunden för att baka igen men jag har ju inte ens orkar ta tag i disken. Får se hur jag styr upp denna dag. Börjar inte jobba förän 16 idag, skönt. Längtar äckligt mycket tills på söndag då allt detta är över! Ledighet tjohoooo. Längtar så jag mår lite illa, sådär så man inte riktigt vet hur man ska klara att jobba ens en sekund till, för att hela kroppen skriker att den inte vill. Typ. Men det blir cash i slutänden och nu tänker jag ju resa bort. Och så tänker jag ta körkort. Yes! Jag har kollat upp mina möjligheter och det verkar vara möjligt. Aj hope so :) ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0