FRIDAY!

Hej bloggen! Jag har för första gången på länge riktig träningsinspiration! Passet igår gjorde mig taggad som attan på att köra som fan nu så nu får jag inte släppa det. Det är ju kuuul! Hemligheten för mig själv är nog helt simpelt att det inte får gå för lång tid mellan gångerna för då glömmer jag bort den sköna känslan man får efter ett träningspass. Imorgon blir det på det igen, såg dock inga roliga pass (har tröttnat lite på bodypump o så, vill köra kondition) så får se vad jag hittar på. Kanske orkar jag mig på BP ändå, får se :)
 
Ska iväg till jobbet om tio minuter typ. Jepp jag är trött idag, som vanligt när jag ska jobba kväll. Men det blir nog bra, jag tjänar deg på detta och det får vi icke glömma. Detta ska göra min höst FET ;) Haha, jag ska åka till berlin med ena linn och kanske på solsemester med andra linn, då behöver man cash.
 
Nu ska jag plocka i ordning mina grejer för jobbet. Lyxar till det med sallad idag också trots att jag slutat med detoxen, kan ju försöka vara bra ändå. Igår gick jag LOSS på smörgåsar och kex, misshandlade min stackars mage hehe.
 
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0