Godmorgon.

Hej hej. Somnade ganska sent igår så vaknade nog lite för tidigt. Ligger i sängen och drar mig lite, vilar mina fötter och rygg som gör ont. Mina fötter skulle nog behöva en liten fotvårdsbehandling efter den här långa promenadsommaren, hälarna gör ont varje gång jag får upp på morgonen. Börjar nog bli lite gammal hehe. Närå men ska köpa lite fotvårdsgrejimojer och börja ta hand om dom ordentligt, fötterna ska man ta hand om för dom vill jag ha i bra skick resten av livet :)

Jobbar kväll idag också, 14-22. Passet igår var ganska smidigt och jag hoppas det fortsätter smidigt nu i helgen. Är på något sätt extra stresskänslig nu så freakar ju ur om det krånglar. Vill bara avklara dom här dagarna och gå vidare sen. Kan erkänna att det känns lite sorgligt att inte få se vissa gamla igen bara.

Nu blev jag lite trött, ska nog blunda en stund. Har förövrigt träningsvärk i rumpan efter övningarna jag gjorde hemma igår. Dom gjorde alltså lite nytta:) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0