Godmorgon

Hejsan bloggen. Hur mår ni? Jag mår helt okey, ligger i sängen och drar mig lite :) jag är ledig idag, skönt som attan. Verkar vara fint väder ute också, göött! Just nu ligger jag och googlar på allt gott jag ska baka när jag är klar med detoxen haha. Jag undrar i vad denna lilla kur kommer resultera i, chansen finns att jag saknat allt gott ätbart allt för Mycket och tar igen det med bakande och matlagning, sen kanske jag dessutom är för trött på frukt och grönsaker så att jag aldrig mer kan äta det haha ;) Jaja. Jag funderar på varför tusan jag gick med på det här haha. Jag har alltid sagt att jag inte skulle klara av en diet, eftersom jag är så tokigt matglad, det är ju fan min passion. Men tanken med detta är att börja om på nytt o få struktur, bättre rutiner som sagt och så får vi se vad som händer med kroppen på kuppen. Jag vore ju inte asledsen om jag tappade lite i fettmassa på kuppen ;) hoppas jag inte förlorar alla muskler eftersom jag äter konstigt och inte orkar träna som jag ska!? Vafan äre jag gett mig in på? Haha. Funderar på att köra en vecka så här strikt och sen en vecka mera träningsvänligt. Det får jag se då. Nu ska jag upp och äta en mumsig Bovetefrukost med äpple ;) ciao bellos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0